גרסת האייטונס - עלינו לוודא שיש ברשותנו את הגרסה האחרונה והעדכנית ביותר של תכנת האייטונס שהאייפון שלנו תומך בה.
לוודא שהמכשיר דולק
הצהרת אמון במחשב – אם מופיעה פנייה אלינו השואלת האם אנו מעוניינים להצהיר על-כך שאנו בוטחים במחשב אליו חיברנו את האייפון, עלינו לבחור באופצייה שמעידה על-כך שאנו בוטחים במחשב.
ריסט – יש לבצע ריסט למחשב ולאייפון 6.
ניתוק יתר חיבורי ה-USB – יש לנתק את כל שאר חיבורי ה-USB מהמחשב.
להשתמש ב-recovery mode –
לכבות את המכשיר
ללחוץ על מקש הבית לאורך זמן, ובמקביל לחבר את המכשיר למחשב, ולחכות עד שהמכשיר יידלק, או להדליק בעצמנו, במידה והוא לא נדלק.
יש להמשיך ללחוץ על מקש הבית עד שהאייטונס יידלק.
אייטונס ידווח כי הוא איתר מכשיר ב- recovery mode.
יש לשחזר (restore) את נתוני המכשיר.
יש לזכור שאופציה זו מוחקת את נתוני האייפון, ועלינו לוודא שהנתונים מגובים טרם ביצוע הפעולות הנ"ל.
תמיכה טכנית - במידה וצעדים אלו לא מסייעים, והאייפון 6 לא מתחבר לאייטונס, יש לפנות לתמיכה הטכנית של חברת Apple, יצרנית מכשיר האייפון דרך אתר החברה, המומחית בתיקון אייפון 6.